OTTO DMC, Cancun Ofisiyle Latin Amerika’daki Varlığını Güçlendiriyor

OTTO DMC CEO’su Cem Yağlıoğlu: “Cancun ofisimizle Latin Amerika’da daha hızlı, esnek ve yerinde çözümler sunacağız.”

Uluslararası destinasyon yönetim şirketi OTTO DMC, global büyüme stratejisinin bir parçası olarak Meksika’nın önde gelen turizm destinasyonlarından Cancun’da yeni ofisini açtı. Bu adımla şirket, Latin Amerika pazarındaki etkinliğini artırmayı ve bölgedeki iş ortaklarına daha yakın hizmet sunmayı hedefliyor.

OTTO DMC’den Cancun Hamlesi: MICE ve Lüks Turizme Yeni Üs

Meksika, Cancun

Yeni Cancun ofisi, özellikle MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) segmentine yönelik çözümler sunarken aynı zamanda lüks seyahat, kültürel turlar ve özel organizasyonlara da odaklanacak. Meksika’nın güçlü altyapısı, ulaşım kolaylıkları ve doğal güzellikleriyle öne çıktığını belirten OTTO DMC yetkilileri, destinasyonun uluslararası toplantı ve etkinlik turizmi için cazibe merkezi olduğunu vurguluyor.

Cem Yağlıoğlu: “Bölgesel Gücümüzü Cancun’la Artırıyoruz”

OTTO DMC CEO’su Cem Yağlıoğlu, açılışla ilgili yaptığı değerlendirmede şunları söyledi:
“Cancun ofisimizle birlikte iş ortaklarımız için Latin Amerika Ülkelerinde daha esnek, hızlı ve yerinde çözümler sunacağız. Bölgede artan MICE talebini karşılamak ve sürdürülebilir turizm odaklı projeler geliştirmek en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor.”

9 Ülkede Aktif, Dünya Çapında Etkin

Meksika’nın yanı sıra, (İtalya-Tayland-Vietnam-Endonezya-Malezya-Azerbaycan-Rusya-Çin) gibi dünyada birçok destinasyonda faaliyet gösteren OTTO DMC, global ağı sayesinde turizm profesyonellerine hem bölgesel hem de uluslararası ölçekte güçlü bir iş birliği zemini sunuyor.

Başa dön tuşu